Tag mitt/mina husdjur

Hej!

Nu ska jag göra mitt/mina husdjurs tagen. 
Frågor:
1. Vad är ditt husdjur namn? Lilleskutt
2. Vilken typ av husdjur är det och vilken ras? Kanin, lejonhuvad
3. Hur länge har du haft ditt husdjur? Lite mer än ett år.
4. Hur fick du ditt husdjur? Har haft kanin tidigare.
5. Hur gammal är din husdjur? Ca. Ett och ett halvt år.
6. Vad är några udda saker om ditt husdjur personlighet? Ibland när han blir irriterad eller han tycker något är i vägen gör han ett knasigt ljud ifrån sig! ;)
7. Vad betyder din relation med ditt husdjur? Sjukt mycket jag älskar honom över allt annat
8. Har du något minne med ditt husdjur? Alltså man reser kanske inte direkt med sin kanin, men mitt favorit minne måste nog ändå vara förra sommaren när han för första gången kom till våran sommarstuga. 
9. Vad är smeknamn som du kallar ditt husdjur? Typ gubben ,skuttis, lite olika!             Sådär nu är jag klar! 

Ha're bra!

//Emilia



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0